san diego vervolg

18 maart 2014 - San Diego, California, Verenigde Staten

Gisteren uitgebreid geshopped, er waren wat wensen. We denken geslaagd te zijn en ook voor joke zat er nog wat in, dus helemaal blij. Toen het openbaar vervoer uitgetest. Prima geregeld hier met de trolley kan je voor 1 dollar met Ee. Enkeltje overal naar toe (bejaardenkorting) Zijn naar het gaslight district geweest, heefl gezellig, aparte winkeltjes maar vooral heel veel bars en restaurants. Gekozen voor een Italiaan. We wilden een brochutto, daarna een soepje en als hoofdgerecht een lasagne door oma gemaakt. Nooit meegemaakt de serveerster raadde ons aan om samen te doen met de brochutta en de lasagne. Aardig toch, ze had gelijk, er konden er wel 3 van eten. Was heerlijk, maar met de taxi naar hotel gegaan werd wat koeler en ook. Donker, dus safety first.

Vanmorgen weer bijtijds op, geen buffet hier, altijd weer moeilijk, het zijn enorme ontbijten hier met heel veel eieren en nog van alles erbij. In gedachte gisteren avond, met zijn 2 en 1 ontbijt genomen en nog konden we het niet op.

Goedgevulde naar het station gelopen wat calorie opsoeperen. Met de trolley naar the old Town. Een authentiek dorpje waaruit San Diego is ontstaan. Heel leuk veel winkeltjes in wild west achtige gebouwen.

Lekker rondgeslenterd en gelunched. Vroegen om een kleine lunch, nou dat begrip kennen ze hier niet, werd weer een stuk pizza, waar we met zifjn tweeën van hadden kunnen eten, de nelft dus maar latend staan.

Morgenmiddag om half twee vliegen we weg en donderdagmiddag zijn we weer thuis. vanavond nog een gezellig etentje down Town dan is het wel genoeg geweest

Dit was echt het laatste verhaal, tot ziend in holland

1. Loes Jautze:
    Wij wensen jullie een heel goede reis!! Wim en Loes
  2. Monique van Staveren:
    Hallo Gerard en Joke,
    Ik heb genoten van jullie verhalen! Fijn dat jullie het zo goed en gezellig hebben gehad. Op de foto's te zien heeft het jullie aan zonneschijn niet ontbroken!
    Een hele goeie terugreis toegewenst en snel afspreken voor de 'mosselavond'!
    Liefs, Mo
  3. Gerard en Anneke:
    19 maart 2014
    Bedankt voor jullie mooie verhalen en een goede thuis vlucht tpegewenst.